luni, 28 martie 2011

...Mi-as dori...


Mi-as dori sa intanlesc omul care nu ma judeca dupa aparente...sau dupa marca adidasilor mei...
cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el...
O persoana care sa-mi starneasca interesul sa-l cunosc...
o persoana care ma recucereste in fiecare zi ...care uraste rutina si lucrurile comune...
O persoana care sa alerge cu mine prin ploaie fara sa ii fie teama ca isi murdareste hainele sau incaltarile de firma...
cineva care sa ma tina starns de mana ...care sa ma stranga tare in brate ...sa ma conduca atunci cand am nevoie,
sa se lase condus cand nu gaseste drumul spre iesire...
Cineva care sa imi inteleaga alegerile ciudate uneori ,sa ma inteleaga ca am nevoie de spatiul meu ,de de nebunia mea, de perioada mea de victimizare,
 cand sufar, cand am obosit...
Sa am astepte cuminte sa imi revin...
 Cineva care sa stie ca pentru mine nu conteaza cuvintele ,ci gesturile mici ,nebunesti ...
 cineva care imi  da libertate cat sa nu ma simt sufocata...si care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine...
Cineva care sa asculte o melodie...si sa se gandeasca la mine...
o persoana cu care sa ma simt in largul meu ...si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc
 si pentru nebuniile pe care le fac...
Cineva care sa ma inteleaga ca in ciuda varstei uneori ma comport ca un copil  dar alteori imi doresc sa port o discutie serioasa...
Cineva care sa imi accepte si defectele ,pentru ca nu sunt perfecta  ....sa ma iubeasca asa cum sunt....
Mi-as dori ca cineva sa imi iubeasca nu ochii ,nu chipul ,nu trupul ....ci sufletul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu