marți, 29 martie 2011

.....Mi-e dor de fericire....

Tin in  palme mii de piese de puzzle,vise ,dorinte,bucati de suflet
stau sa cada printre degete iar eu nu stiu ce sa fac cu ele,cum sa le asez,cum sa le pun sa fie bine pentru
tine,pentru mine ,pentru noi ....
Unde sa ma ascund cand imi vine sa plang,cand lacrimile vin valuri peste ochii mei ,peste sufletul meu...unde?
Nicaieri....
Ma inchid in mine si tac ...e vina mea ca nimeni nu stie cum ma simt cu adevarat dar asta nu face sa
doara mai putin...
Incerc sa-mi ascund tristetea sub bolti imense de surasuri ,
si lacrimile-mi sunt condei ce scriu pe suflet dorul...
Mi-e dor sa zbor spre stele ,
sa-mi pun tampla obosita de ganduri pe un colt de luna si sa adorm visand la tine...
Mi-e dor sa devin poveste pe buzele tale catifelate ,sa-mi spui:"buna dimineata ,iubito",
sa-ti culeg soaptele si sa le strang intr-un buchet de saruturi calde...
Mi-e dor sa numar clipele cu tine ,sa le adun ca pe cele mai pretioase lucruri din lume...
Mi-e dor de fericire....
Fericire ce-mi  mangaie urechile si-mi sopteste:"Invata sa traiesti fara mine"....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu