marți, 22 martie 2011

Iubirea-i doar o clipa?....

Azi,ma simt prizoniera propriilor ganduri ,oricat as vrea sa fug de ele nu-mi dau pace ,ma incatuseaza,
ma urmaresc  peste tot ...azi ,nu vreau sa vorbesc cu vocea inimii ,ma simt ,nu stiu ...goala pe dinauntru ,uneori
am impresia ca nici suflet nu mai am ,am din nou acel sentiment de tristete ,tristete ce imi invaluie fiecare coltisor din mine ,
dar cum sa o scot din corpul meu,din sufletul meu?...
Azi ,nici macar zambetul tau fugar asemeni unui curcubeu   nu-mi  lumineaza cerul sufletului ....e atata toamna in mine!!!

Eu, am iubit  si poate-am fost iubita ,acum ,chiar nu mai stiu...am iubit prosteste,natang ,ca o adolescenta
 ce iubeste pentru
prima oara ,am iubit mult si nu mi-e rusine sa recunosc ,m-am sufocat placut in iubirea ta ,dar ma-'ntreb:"iubirea-i doar o clipa?"
Nu stiu ...poate ca da ....
Azi,dau o lacrima ...pentru un zambet ...

2 comentarii:

  1. O clipa poate parea o vesnicie,atunci cand iubesti iar o vesnicie,pare o clipa atunci cand esti iubit.Iubirea e iubire indiferent de durata ei...
    ps.scrii superb!

    RăspundețiȘtergere