joi, 17 martie 2011

...Iubirea mea,aroma de migdale ....dragostea ta ,gust de cirese amare...


Mi-a rasarit in suflet dorul si dragostea ta ,cu gust de  cirese amare
Lacrimile, ca un colier de perle,cad incet pe iarba uscata
Si-n minte retraiesc ,clipele de altadata...
Te strig soptind in noapte ,dar esti asa departe!!!
Si sufletul te cheama  dar nu vrei sa auzi ,intr-un noian de vise ,de mine te ascunzi ....
Dar eu te-astept tacand pe glezne  in miez tarziu de noapte ,
Poate-ai sa vii iubite,sa-mi arati luna de aproape
In ochi sa-mi ningi doar praf de stele ,sa ma alinti ,sa ma atingi cu ele
Sa ma primesti in palma ta un pic,cand ma topesc si nu mai simt nimic
Licoare sa ma faci  si sa ma sorbi usor ,sa te imbeti de mine  cu picaturi de dor
 

Sa ma pastrezi in tine ca roua de pe-o floare ,sa-ti amintesti iubirea-mi ,cu aroma de migdale...

Un comentariu: