miercuri, 10 noiembrie 2010

...Ai sa-mi adormi in palme...


In noaptea asta am sa adorm cu tine-n palme tinandu-ti pe suflet tampla plina-ti de ganduri...
Cu fiecare bataie a inimii mele iti voi mangaia chipul gustandu-ti savoarea buzelor,
iar degetele-mi vor fi pensule ce iti  deseneaza trupul tau frumos cu culorile iubirii...
Hai,deschide-ti bratele tale iubite si mangaie-mi sufletul cu surasul tau,
vreau sa-mi umplu ochii de tine,sa-ti sorb de drag fiinta si sufletul curat...
In bratele tale ma dezbrac de ganduri si te iubesc tacut,fara cuvinte ,
doar simte-ma cum ma-nvalui in tine ,
adoarme-mi in palme pana dimineata,am sa sa te cern prin mine de tot raul
 iar cand sarutul meu te va trezi ,primele raze de soare ce-ti mangaie duios chipul
sa-ti daruiasca doar ce-i frumos si bun de la viata,sa-ti puna in suflet iubirea si-n ochi fericirea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu