luni, 22 noiembrie 2010

...Prizoniera-n noaptea alba...

E noapte si iarasi sunt prizoniera noptilor albe in care o mie si unu' de ganduri nu-mi dau pace,dar unu' dintr-o mie
e mai arzator ca toate ...gandul spre tine....
Te strig si te intreb ....
De ce ma-ngheti?...de ce ma arzi?
Dar nu m-auzi ,esti prea departe si  tot ce mi-a ramas e doar absenta ta ce-o
strang in brate ...
Tot ce aud sunt picaturile  nelinistii ce-mi ploua  in suflet,
cad incandescent topind pe rand,si ultimile cioburi de suflet...
Uneori ...simt ca nu voi mai avea suflet ...ca voi ramane goala pe dinauntru ...
Nu ...nu vreau sa fiu goala ....am sa lupt cu mine  ,oricat de grea ar fi batalia..voi lupta...
Inchid ochii si sub pleoapele mele grele de nesomn  se nasc inceputuri de lume ,o lume noua si frumoasa ...
o lume in care suntem doar noi doi ...tu si eu ....
Aici stiu ca esti doar al meu....stiu doar ca sunt a ta,ma joc in liniste cu un sarut pe buzele tale,iti trec degetele prin par,
te mangai duios si simt cum ma risipesc in tine ....
Aici ..nimic nu mai conteaza...aici nu-mi este dor ....pentru ca de aici nu ai fost plecat niciodata...
aici ...in imperiul noptii visele incep sa curga,dorintele capata contur  ...
Acum tot ce vreau e sa adorm ...caci in visele mele ma trezesc langa tine,
 in locuri numai de noi stiute, esti doar cu mine, traiesc doar pentru tine,
 iar tu doar pentru mine ...In vis, suntem doar noi, tu si eu,
 si nu cunoastem alt sentiment decat iubirea ...Adorm ....visez ,in bratele tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu