luni, 15 noiembrie 2010

...Mi-e teama...

Mi-a fost teama ca intr-o zi nu-mi vei mai zambi si n-am sa stiu ce sa fac fara zambetul tau
care mi-a adus caldura cand in suflet imi era frig...
 care mi-a adus o raza de soare cand cerul era plin de nori...
Mi-a fost  teama ca nu-mi vei mai vorbi ...ca voi pierde soaptele acelea dulci care
imi alungau singuratatea...
ca voi pierde cel mai plin de dragoste"te iubesc"ce a fost spus vreodata...
Mi-a fost teama ca intr-o zi te voi pierde ...si nu te vei mai gandi la mine,
si nu vreau sa nu-ti mai aud gandurile... nu vreau sa nu-ti mai simt gandurile ...
 nu vreau sa aud si sa simt din nou acel “nimic”...
Da....mi-a fost teama ca te voi pierde, acum cand m-am regasit pe mine insumi in tine...
 te-am pierdut...si mi-e teama...
Mi-e teama de iarna ce va veni si ma va gasi din nou  singura,fara tine ,
ratacind  catre nicaieri iar tu,nu esti aici ca sa ma prinzi de mana...
sa-mi dai caldura sufletului tau...sa-mi stergi lacrimile spunandu-mi ca va fi bine ...
 Te-am ascuns in suflet,traiesti in mine de atata timp si mi-e teama sa nu te pierd din nou,
mi-e teama sa nu ma pierd ...nu,nu vreau sa te pierd...nu vreau sa ma pierd...
... Mi-e teama ...Mi-e frig ...Mi-e dor... Si doare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu