duminică, 14 noiembrie 2010

...De dragul ochilor tai...

Inchid ochii si simt o mangaiere alba si rece pe umerii mei goi ,
e iarna in care ochii tai au scris pe sufletul meu o poveste de iubire...
Albul acela atat de rece capata caldura … imi alunga tristetea … ma dezmierda …
Iar inima intreba cu fiecare bataie...
Cine esti tu? … De ce ma ingheti? … De ce ma arzi? …
Mi-ai luat sufletul in palme asa cum nimeni nu a facut-o niciodata,i-ai sarutat tristetea,
facandu-l sa radieze de fericire...cu fiecare cuvant ,cu fiecare soapta mi-ai daruit
 cel mai de pret dar...IUBIREA...si-atunci ,te-am ascuns in suflet pentru toate iernile vietii mele,
stiam ca o sa pleci intr-o zi ,nu ca ai fi vrut ci pentru ca asa a  trebuit si desi acum
as vrea doar sa ma ascund undeva,  undeva unde sa pot sa tip si sa plang,
 sa-mi vars toata durerea care ma macina, fara ca cineva sa ma poata vedea,
 fara ca cineva sa ma poata auzi, fara ca cineva sa poata macar banui,
promit ca o sa-mi ascund teama si durerea sub pleoape,
am sa respir adanc si voi zambi de dragul ochilor tai....

Un comentariu: