marți, 23 noiembrie 2010

...Promite-mi...


Promite-mi ca vei fi cu mine in fiecare toamna...
Ca ne vom bucura  de fiecare strop de ploaie ,
ca vom lasa ploaia sa ne mangaie,ca vom surade adierii vantului,
ca soarele va straluci pe fetele noastre cu fiecare zambet de noiembrie
Promite-mi ca ma vei prinde de mana  si vom pasi desculti prin toamna
dezbracati de ganduri...
Promite-mi ca nu imi voi mai aminti niciodata de teama din mine
la gandul ca te-as putea pierde din suflet,
Promite-mi ca n-ai sa ma lasi sa-ti uit mangaierile ,zambetul,soaptele,ca ma vei gasi mereu la umbra
  viselor tale....
Promite-mi ca voi avea motive sa zambesc in fiecare toamna...
Tu ...doar promite-mi....

11 comentarii:

  1. pastreaza toamna in calendarul iubirilor tale...intoarce-o privire spre amurgul incercanat al tacerilor dintre noi si nu lasa tristetea sa-mi rugineasca gandurile...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie de ce nu mi-or fi ruginit gandurile? ai un raspuns si pentru mine?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) esti o draguta, stii uneori cand oamenii sunt draguti, ceea ce este foarte rar imi vine sa-i mananc prin sarutari :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :))m-ai facut sa rad serios :) of, ca nu pot sa te vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt sigura ca ai facut mai multe, citisem un comentariu dea-l meu aici la tine si mi-am amintit ziua aia, a fost foarte dureroasa pentru mine, nu vreau sa mi-o mai amintesc.Am o curiozitate, daca poti sa-mi raspunzi; de ce mai scrii ziceai ca n-o s-o mai faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai stii cat de multi pastreaza anonimatul in comentarii!:)Posibil sa fi spus asta pe undeva....candva !

      Ștergere
  6. f frumoase ganduri .intradevar toamna e un anotimp frumos de fapt , dar nu si in suflet din pacate.. toamna sufletului e mult mai trista decat toamna anotimpurilor ..atunci cand frunzele cad.. e un lucru firesc si frumos de altfel ... .atunci cand sufletele cad de multe ori parca si cerul cade in genunchi..dar suntem mereu optimisti si asteptam din nou o alta primavara ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, n-am plecat nicaieri, au trecut 4 ani jumatate si tot aici sunt.

    RăspundețiȘtergere