joi, 25 noiembrie 2010

...Amintiri....


Mi-e dor de-o clipa de iubire...
Mi-e dor iarasi sa fim doi
Pacat ca-n suflet suntem astazi goi....
As vrea  sa plang, dar nu am lacrimi
As vrea sa strig,dar nu am glas
Durere e la orice pas,
Tu ai plecat....eu am ramas...
Tot ce am azi e amintirea zilei in care
iubirea m-a prins cu portile inimii deschise...
amintirea chipului   tau ce-mi zambeste din causul palmelor mele
ca o naluca venita din zari indepartate...
Tot ce am ...e amintirea ochilor tai adanci, patrunzatori,care  ma farmeca , inrobindu-ma intr-o vraja... 

amintirea glasului tau care- a stiut sa rosteasca cel mai dulce "te iubesc" de pe pamant...
Distanta,oamenii,destinul ....totul ne desparte
Mi-e dor sa-ti spun ce n-am mai spus nimanui de mult ...sau poate niciodata
...mi-e dor si doare ....
As fi vrut sa intelegi ca... pentru tine, doar pentru tine, eu am ales sa zambesc,
 chiar si sa sufar pana la agonie, sa plang neincetat,
sa-mi inec lacrimile in mine … numai pentru ca ochii tai sa rada ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu