joi, 22 iulie 2010

...Am crezut intr-o noua zi...

Am crezut intr-o noua zi ..intr-un nou inceput ,in ceva ce am vrut sa cred ,orbeste !
Am inchis ochii mintii si mi-am deschis fereastra sufletului ,poate imi doream prea mult sa aflu
ce inseamna iubirea ,am ales sa iubesc cu inima,cu sufletul ,nu cu mintea ,
am tinut ochii strans  inchisi
si am refuzat sa vad ceea ce era de vazut ,voit,am facut dintr-un om un inger,
pentru ca asa am vrut sa simt ,
asa am vrut sa cred,ca ingerii exista ,ca iti pot darui ,iubire,lumina ,caldura ,
ca iti pot lua tot ce e rau ,lacrimi ,durere,
deznadejde ...tot,tot ce e rau si iti umbreste sufletul si asa a fost ,
pentru ca am vrut
sa cred intr-un vis ce a existat doar in mintea mea  si nu regret nimic,
chiar daca a fost un vis ,am simtit ca un inger m-a atins cu iubire,ca o ploaie calda  de vara
ce iti incalzeste sufletul...
Dar azi ....deschid ochii  si imi voi inchide fereastra sufletului ,
oamenii si ingerii pot privi inauntru  dar ,doar din afara ,
inauntru sunt urmele unei ploi calde  ce picura amintiri care ard....si las ploii dreptul sa ma doara....


2 comentarii: