luni, 19 iulie 2010

...Vis albastru...

Eu sunt un vis albastru
ratacit pe carari de dor si iubire
Pierdut in soapta buzelor tale
Sunt un rand dintr-o carte deschisa ,
dar niciodata citita...
Sunt adierea vantului ce iti tulbura gandurile
si  lacrima ploii ce iti saruta buzele
Sunt fantasma din noapte  ce iti da tarcoale
Si iti leagana visele cu soapte ce uita sa doara
Sunt lacrimi si zambet  pe- acelasi obraz
Sunt ras si durere si vise
Sunt tot ce-ti doresti,tot ce nu ai
Sunt o ploaie fierbinte ca-n luna Mai
Sunt  EU,sufletul interzis
ce l-ai intanlit intr-un vartej  de vise
Sunt totul.....si nimic...

6 comentarii:

  1. Sunet surd ( acrostih )

    Tu - rază de soare ce mângâie pământul...
    Eu - pământul insetat de iubire...
    Inimile noastre curcubeie pe vale
    Urmele paşilor tăi amintiri cu păstrăvi sub ape...
    Bucuriile ne inundă viaţa amorţită de sărutări..
    Eşti suflarea mea dătătoare de bucurie şi viaţă
    Sunet surd căzut ca o ploaie de vară peste umerii goi
    Comoară ascunsă în suferinţă...Dragostea mea eterna!

    Lacramioara T.

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=418511688185685&set=a.417214854982035.84674.356616027708585&type=1&theater

    RăspundețiȘtergere
  3. Joe Dassin - Et si tu n` existais pas http://www.youtube.com/watch?v=IfjxFJzLFYk&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.youtube.com/watch?v=BkIACX0seFg&feature=player_embedded
      de la tine pt iubirea ta si de la mine pt ea

      Ștergere
  4. Hora iubirii

    Dorul de tine mă loveşte în faţă,
    în mine mai arde un pic de speranţă
    e visul ce aşteaptă să fie atins...
    o floare de crin în petală s-a stins
    ...mângâierea se-arată dulce suspin,
    în raza de soare se-mprăştie chin
    pânză ţesută ce iute te-agaţă
    stea ce luceşte în drumul spre viaţă
    în zări se adună buchete culori,
    picură cu grijă curcubeul în flori
    în nori îşi alege cu drag spre a spune
    privighetoarea ce cântă trilul anume
    fluturi dansează hora-i în toi,
    basmul ne-aşteaptă doar pe noi doi
    codrul ne fie părtaş azi şi el
    luna ne-aducă mândrul inel
    astfel iubite se-aprinde iar focul,
    dorul dispare iubirea-i ia locul
    iar eu te primesc în braţele mele
    şi te sărut cu buze de stele

    RăspundețiȘtergere