luni, 19 iulie 2010

...Ramai cu bine...

 
Astazi imi fac curat in suflet ,asez pe rafturile inimii tot ce am trait
Momente de bucurie si tristete,fara sa las nimic ascuns
Eu voi pleca....
Intr-o lunga calatorie de mana cu speranta.
Voi lupta pentru toate visele mele sperand ca intr-o zi voi zambi pentru reusite.
Am dreptul sa imi gasesc linistea,pentru mine,pentru sufletul meu.
Sunt sigura ca in viata mea va exista si momentul in care zambetul ma va gasi.
Iar tu,inger cu ochi tristi,asculta vantul ,l-am trimis sa iti spuna:"Ramai cu bine"
Pastreaza-ma de vrei in visele ce candva erau de nepretuit
Atata timp cat iti vei aminti de mine nu voi fi prea departe
Am rugat  ploaia sa iti  dea sarutul de ramas bun si sa iti  spele lacrimile
Si stelele mi-au promis ca iti vor lumina calea spre o lume noua si frumoasa
Iar soarele iti va inveli  inima in iubire  si iti va scalda ochii in fericire...

4 comentarii: