luni, 19 iulie 2010

...Tu ....si gandul...


Stau la fereastra si privesc absenta pe geam
gandurile mele sunt un amalgam de culori,albe ,gri,albastre
si le las sa zboare departe ,
poate ,se vor pierde
printre ramurile copacilor ce-mi tin companie in singuratate,
poate vor ramane agatate acolo
si sper ca adierea vantului sa le risipeasca
sa nu le mai aduca inapoi
Dar tu ,mi-ai prins un gand si mi l-ai pus in palma
Mi-ai spus atunci : "Pastreaza-l,este IUBIREA"
Nu il lasa sa plece,o sa il pazim impreuna sa nu fuga,
O sa il harnim cu dorinte si vise ,
si o sa il facem stralucitor asemeni soarelui,
sa ne incalzeasca inimile
impietrite de atata durere...
Te ascult si imi strang palma cu putere,
de teama sa nu imi alunece printre degete gandul ce-ti poarta iubirea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu