luni, 19 iulie 2010

...Ascunde-ma in tine...

Ascunde-ma in visul tau tarziu din noapte
Si -alinta-ma cu vorbe dulci ,cu soapte
Mai spune-mi ca ti-s draga si am sa-ti fiu mereu
Ca -n gandurile tale voi poposi doar eu
In noaptea aceasta,
acopera-mi fiinta cu voalul tandru al iubirii nemuritoare
Arata-mi cine sunt,
topeste-mi temerile cu arsita  sufletului tau,
Ascunde-ma si-n visele din zi
Si poarta-ma cu tine oriunde-ai vrea sa  fi...
In suflet ma ascunde purtandu-mi dorul meu
Ia-mi trupul in visari cu tine
Atinge-ma cu soapte de iubire
Si fa tristetea amintire
Ascunde-ma in palme si mangaie-mi usor
Si trupul si fiinta, ajuta-ma sa zbor
Sa calc pe stele cu ochii deschisi
In visul iubirii doar noi sa fim prinsi
In inima ta ascunde-ma,
Sa-ti fiu bataile ei
Ascunde-ma intre buzele tale
Sa-ti pot spune te iubesc
atunci cand nu sunt cu tine

Ascunde-ma...ascunde-ma in tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu