luni, 19 iulie 2010

Eu,voi trai prin tine...


Astazi imi privesc in suflet...
Pasesc cu teama pe coridorul vetii
teama sa nu trezesc condamnatii din mine
Am pus lacat,tristetii,durerii, la tot ce am lasat in urma

Iar pe tine inger cu ochi tristi te-am inchis in aceasta temnita numita suflet
Te-am facut prizonierul iubirii sa te pastrez in mine
Dar simt cum nu mai poti suporta sentinta si iti vrei eliberarea
Sa poti sa te inalti si sa zbori, sa simti lumina si caldura
De dragul tau ,azi,voi deschide larg fereastra sufletului si te voi lasa sa zbori
De ce nu vrei sa pleci cand asta iti doresti?
De ce-mi framanti fiinta de nu ma mai iubesti?
De vrei sa pleci, tu du-te ,eu voi trai prin tine
Si-ti voi da partea mea de fericire...numai sa te vad zambind
Iti voi da lumina ochilor mei sa poti vedea drumul spre o iubire mai buna
Si odata cu ei lacrimile mele ,ca tu sa nu cunosti ce-i suferinta
Si inima eu ti-o voi da ,sa bata de doua ori mai tare pt faptura ce-ti va fi draga
Tu zboara si te-nalta si lasa-ma pe mine
Voi fi mereu aici gandindu-ma la tine
Te voi pastra in vise ,in gandurile mele
In seri si nopti tarzii cand vei privi la stele
tu nu privi pamantul de-ti va fi dor de mine
Priveste-te in suflet caci eu traiesc prin tine
Si iti voi spune-n soapta cum o facem doar eu
Doar tu fiinta draga ai fost,vei fi mereu
Lumina ,mangaiere a sufletului meu.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu