luni, 19 iulie 2010

...Un vis...



Am visat cu ochii deschisi...
Intre zambetul cerului si surasul pamantului
Eram  noi,tu si eu
Eu care inmoi penelul in culorile gandurilor pline de tine
 si desenez cerul cu o iubire albastra
Tu care ma lasi ascunsa in privirea dosita a sufletului
 sa fiu taina ta imbracata -ntr-un suras pe buzele-ti de catifea
Tu care imi faci aripi din brate si ma inveti cum sa zbor
sa pasesc pe nori cu talpile goale,sa iubesc cu ochii deschisi
Si-apoi m-am asezat  pe glezne si-asteptam sa vina seara
sa pot zbura catre tine,dragul meu cu chip de inger si ochii de taciune
Sa te vad dormind si sa te sarut zambind
Dar sa nu iti tulbur somnul leganat de vise
Sa mi te tin in brate dar fara sa ma simti
Sa te dezbraci de tine,sa te-nvelesti cu mine
Sa-ti mangai pielea fina, sa te sarut usor
Mirosul sa-ti adulmec,sa simti ca mi-a fost dor
Sa te alint cu vorbe si sa te -nchid in mine
Sa iti soptesc:"iubite,eu sunt aici cu tine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu