luni, 19 iulie 2010

...Mai vino iubire odata...


Mai vino iubire odata
Coboara pe o stea si spune-mi noapte buna
Si apoi, lasa noaptea sa se astearna
peste visele noastre
Vino si ma invaluie in bratele tale
Si nu-mi mai da drumul
Nu ma lasa sa iti alunec printre degete din nou
Patrunde-n mine cu un suras si bucura-mi gandul
Vino iubire
si dezveleste-mi sufletul inchis In aceasta lume a umbrelor
si du-l in cer
vino ca un val de parfum
si invaluie-ma cu mireasma ta ametitoare
Vno si imbata-ma cu mireasma ta de crini albi
Apoi ,
Vino si trezeste-ma la viata cu un sarut
Fa-ma sa plutesc cu tine printe stele
Sa ne pierdem in galaxia iubirii
Dar din neant aud un glas...
Un glas ce imi spulbera dorinta
Un glas ce rasuna pana in adancul sufletului
Un glas ce imi spune:
Nu o mai asteptea degeaba
Te-ai jucat cu iubirea si ai pierdut!!!!

Si totusi....
Da,glasul uricios avea dreptate
Pentru o clipa ma jucasem cu iubirea
Si pierdusem
Dar nu stia ca
Ea,iubirea, imi auzise chemarea
Si venise pentru o noua incercare
Mai frumoasa si mai dulce ca mierea
Ma invaluise inca odata cu bratele-i puternice
din care nu mai aveam scapare
Ma desmierda cu parfumul crinilor albi
Si pluteam impreuna intr-un dans ametitor
Dansul iubirii...
A venit tiptil si s-a furisat in inima
S-a cuibarit in suflet ca un copil
ce adorme linistit la sanul mamei
M-a prins de mana si zburam impreuna spre luna
Iar cand vine seara si nopatea se asterne,
coboara incet de pe o stea
Ma imbratiseaza si-mi sopteste la ureche
cu vocea-i calda ca o zana....
Noapte buna !

Un comentariu:

  1. Mai vino iubire odata
    Coboara pe o stea si spune-mi noapte buna
    Si apoi, lasa noaptea sa se astearna
    peste visele noastre
    Vino si ma invaluie in bratele tale
    Si nu-mi mai da drumul
    Nu ma lasa sa iti alunec printre degete din nou
    Patrunde-n mine cu un suras si bucura-mi gandul
    Vino iubire
    si dezveleste-mi sufletul inchis In aceasta lume a umbrelor
    si du-l in cer
    vino ca un val de parfum
    si invaluie-ma cu mireasma ta ametitoare
    Vno si imbata-ma cu mireasma ta de crini albi
    Apoi ,
    Vino si trezeste-ma la viata cu un sarut
    Fa-ma sa plutesc cu tine printe stele
    Sa ne pierdem in galaxia iubirii
    Dar din neant aud un glas...
    Un glas ce imi spulbera dorinta
    Un glas ce rasuna pana in adancul sufletului
    Un glas ce imi spune:
    Nu o mai asteptea degeaba
    Te-ai jucat cu iubirea si ai pierdut!!!!

    Si totusi....
    Da,glasul uricios avea dreptate
    Pentru o clipa ma jucasem cu iubirea
    Si pierdusem
    Dar nu stia ca
    Ea,iubirea, imi auzise chemarea
    Si venise pentru o noua incercare
    Mai frumoasa si mai dulce ca mierea
    Ma invaluise inca odata cu bratele-i puternice
    din care nu mai aveam scapare
    Ma desmierda cu parfumul crinilor albi
    Si pluteam impreuna intr-un dans ametitor
    Dansul iubirii...
    A venit tiptil si s-a furisat in inima
    S-a cuibarit in suflet ca un copil
    ce adorme linistit la sanul mamei
    M-a prins de mana si zburam impreuna spre luna
    Iar cand vine seara si nopatea se asterne,
    coboara incet de pe o stea
    Ma imbratiseaza si-mi sopteste la ureche
    cu vocea-i calda ca o zana....
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere