luni, 19 iulie 2010

...Mi-e dor de tine...

Eu sunt aici aruncata la o palma de gandurile tale
Tu esti acolo,undeva departe....
Astept sa ma mangai asa cum nu a facut-o nimeni demult
S-au poate niciodata
Si te veghez din  somnul meu adanc pe tine
Dar....
Inchide ochii , asculta ploaia...
Si vino sa-mi stai in brate , sa facem tacerea iubire
Lasa-ma sa-mi plimb degetele prin parul tau
Odihneste-ti pe sufletul meu tampla plina de ganduri
Lasa-ma sa iti mangai cu fiecare bataie de inima chipul
 Sa  iti sarut cu fiecare suflare buzele
Inveleste-mi trupul cu iubire si simte-mi dorul ce-mi curge prin vene
 Da,mi-e dor de tine...
Mi-e dor de atingerea sufletului tau
De soapta ta blanda ce-mi face inima sa tresara

Dar uite...a venit seara si dor stelele din ochii mei
Cu fiecare lacrima mor cate putin visele mele...
Mi-e dor  sa te tin in brate , sa adorm langa sufletul tau...
Sa ma trezesc invelita de aripa iubirii tale...
Mi-e dor de tine.....si imi scriu dorul cu lacrimi....


Doua suflete,o singura inima...intre noi un destin
Doua fiinte,o iubire,aceleasi dorinte....intre noi o lacrima
Un vis,doua chipuri..o singura tacere

3 comentarii:

  1. Un vis,doua chipuri..o singura tacere inchisa intr-o camera,singura ca roua unei dimineti in imensitatea spatiului,sa fii singura inseamna sa fii asa cum sunt.

    RăspundețiȘtergere