luni, 19 iulie 2010

...Seara...


Se asterne seara ...
O alta seara si-acelasi dor nebun de tine
Te strig in gand dar ,totul e tacere
Chiar si iubirea noastra tace
As vrea sa zbor catre tine dar, nu pot... caci destinul mi-a frant aripile...
Si cat as vrea sa sa iti mangai chipul cu privirea!
Sa te privesc cum taci ,sa te scald in iubirea plina de dor de tine
Inchid ochii pentru a te inchide in mine
Si ma pierd ...ma pierd intr-o mare de lacrimi
Imi vine sa urlu,sa strig, dar nu mai am putere
Caci sufletul imi tace ,e mut de durere
Dar in fiecare lacrima imi pun speranta
Ca vei veni ,imi vei intinde mana si imi vei spune:
"Sunt aici iubito!"

Voi bate si maine la poarta sufletui tau
Sperand ca imi vei deschide si ma vei lasa sa intru
Sa iti daruiesc tot ce am strans pentru tine in suflet
Sa iti dau gandurile mele care zboara mereu catre tine
Lacrimile mele ce curg neincetat asteptandu-te
Buzele mele ce s-au uscat de dorul sarutului tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu