luni, 19 iulie 2010

...O lacrima as vrea sa fiu...

O lacrima as vrea sa fiu,
sa ma preling pe fereastra sufletului tau
sa ma pierd  in adancul inimii tale...
sa ma imprastii  in mii de picuri de iubire inundandu-ti fiinta
iar tu sa-mi spui:
...inunda-ma!

O soapta as vrea sa fiu,
 sa nu m-auzi ,
dar sa ma simti ca pe o adiere de vant
ce ti se aseaza pe buze
iar tu sa-mi spui:
...saruta-ma!

Foc as vrea sa fiu...
sa simti cum ard mocnit in tine
caldura mea sa iti topeasca  indoielile
iar tu sa-mi spui:
...mistuie-ma!

O floare as vrea sa fiu ...
din petale de zambet sa imi creasca aripi
iar tu sa imi spui:
...imbratiseaza-ma!
 Zboara cu mine la cer,inunda-mi fiinta cu stropi de fericire,
saruta-mi buzele in nestire si mistuie-ma cu-a ta iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu