luni, 19 iulie 2010

...Da-mi o noapte de tacere...

Da-mi o noapte de tacere,de liniste
O noapte in care stele uita sa apara
si lasa-ti sufletul sa ma cuprinda-n brate
Sa ma-nvaluie-n iubire cu-n voal de dorinta
Cu palmele-ti calde  mangaie-mi chipul
privirea ta adanca sa-mi dezgoleasca dragostea din ochii mei
Saruta-mi buzele ce te-au invatat pe de rost ,te soptesc singure
Si nu-mi uita sarutul,nici glasul ce te cheama in fiecare clipa
sa te alinte dulce ca sa stii ca te iubesc si nu mi-e frica
In noaptea asta  adanca doar sufletele sa vorbeasca
Sa-si spuna tainele doar de ele stiute
Si-acum prinde-ma  de mana dragul meu  cu ochii adanci ca noaptea ,
Sa zburam spre luna,sa visam in tacere
Norii sa ii desenam cu ganduri si soapte
Si-apoi sub pasii senini ai viselor
deschide-ti bratele tale ,iubite
Si mangaie-mi sufletul cu un sarut
Lasa-ma sa iti adorm in palme,sa ma trezesc zambind...
...doar pentru simplul fapt ca existi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu