luni, 19 iulie 2010

...Doar pentru o clipa...


Da-mi mana doar o clipa
si vino cu mine in seara asta
Vino sa ascultam tacerea noptii si linistea ce ne-nconjoara
Inchide ochii si hai sa ne lasam purtati departe
printre norii cenusii
Lasa-ma sa iti spun incet si duios noapte buna
Ne vom trezi intr-un vis departe de lume
Vom fi doar noi ,luna si stelele


Cand vine dimineata lasa-ma sa iti arat prima raza de soare prin ochii mei
Si sa simti adierea blanda a vantului prin parul meu
Sa iti pun zambetul pe buze cu un sarut
Cat de mult mi-as dori sa te vad zambind...macar pentru o clipa
Lasa=ma sa miros florile in locul tau iar tu sa le simti parfumul
Fii tu ingerul de floare iar eu pata de culoare
Haide sa plangem cu ploaia si lacrimile sa le facem iubire
Sa cantam cu vantul melodia vietii chiar daca destinul nu ne tine parte
Sa dansam cu soarele, sa simtim cu sufletul.
Sa invatam sa vedem minunile, sa credem in ele si nu in ultimul rand sa speram...
Lasa-ma sa-ti fiu inceputul si sfarsitul, noapte si zi,viata si speranta...
Lasa-ma sa-ti pun iubirea in suflet si tu sa o traiesti.
Vino sa zburam impreuna departe de realitate,doar pt o clipa....

Doar pentru o clipa as vrea sa traiesti cu sufletul meu,sa simti cu inima mea,sa privesti cu ochii mei,pentru o clipa,TU sa fii EU si atunci ai sa intelegi ce inseamna fiecare clipa traita fara tine...

Un comentariu: