luni, 19 iulie 2010

...Esti dorul din sufletul meu...

Lasa-ma sa iti arat ce n-am stiut sa spun in cuvinte
Eu te-am ascuns in mine,esti taina sufletului meu
si-atunci cand te privesc, te vad cum infloresti cu petale de dor in inima mea
Cu lacrimi sap adanc la radacina sufletului tau
Sperand ca din crengile asteptarii
vor inflori boboci de iubire cu mireasma buzelor tale
Sa  ma-'mbat de tine  cu licoarea sufletului tau
Nu ma privi ,nu vreau sa plang  in ochii tai
Imbratiseaza-ma si strange-ma tare,pana ma doare
Zdrobeste-mi asteptarile de pieptul tau
Lasa-ma sa ma preling ca o picatura de roua pe inima ta
Rosteste-ma cu sufletul si spune-mi :....IUBIRE...
Iti voi raspunde-n soapta ....sunt aici ,dragul meu cu chip de inger
M-am ascuns in valtoarea iubirii tale,
te astept sa vii fara sa-ti cer...
Te astept sa dai viata sperantelor,
sa iti spun ca esti ....dorul din sufletul meu...

3 comentarii:

  1. Pe retina sufletului mistuit de dor
    păstrez cu sfinţenie momentele unice
    petrecute în catedrala iubirii,
    mi-e dor de ochii tăi pătrunzători,
    de sărutările furate sub
    privirile stelelor visătoare

    RăspundețiȘtergere
  2. În lipsa ta înger diafan
    mă înfrăţesc cu poezia,
    cât îmi lipseşti iubire,
    dorul de tine imi străpunge
    sufletul atât de trist..

    RăspundețiȘtergere