luni, 19 iulie 2010

...Dorinte...

Azi te-am cautat in bataia vantului
Alergam nebuna dupa tine  prin fiecare adiere
As fi vrut sa pot zbura catre tine
Sa te vad dormind si sa te sarut zambind
Dar sa nu iti tulbur somnul leganat de vise
Sa mi te tin in brate dar fara sa ma simti
Sa te-nvelesc cu mine ,cu buzele-mi fierbinti
Sa-ti mangai pielea fina si sa tresari usor
Mirosul sa-ti adulmec,sa simti ca mi-a fost dor
Sa te alint cu vorbe si sa te -nchid in mine
Sa iti soptesc:"iubite,eu sunt aici cu tine!"
Si-apoi ca printr-un vis incet  sa ma atingi
Ca si cum ar fi pentru ultima data
Si-ai vrea sa pastrezi in minte formele trupului meu  cand n-oi mai fi  cu tine
Ca si cum ai fi orb,iubindu-ma nebuneste ,dar fara sa ma vezi vreodata
Ca si cum te-ai hrani din mine,sa-ti potolesti setea de fericire cu iubirea din mine
Ca si cum mainile tale ar fi pensule ,sa-mi colorezi trupul cu iubire
Ca si cum mainile tale ar fi foc,sa prefaca-n cenusa tot ce este rau ,sa ramana doar iubirea

Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum as fi in eternitate iubita ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu